Browse by Author

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 28.

Mémoire

Tajan, Sylvain (2019) Inégalités scolaires, réussite scolaire : les enjeux du bilinguisme précoce. [Mémoire]

Bordes, Lisa (2018) Las comptinas entà apréner l'occitan en cicle 1. [Mémoire]

Rouchi, Vincent (2018) Comment développer les capacités bilingues des élèves en classe et à l'extérieur de la classe. [Mémoire]

Barbaria, Wilhelmine (2018) Descobèrta deus nombres e apropriacion de l'occitan au cicle 1. [Mémoire]

Bertrand, Camille (2018) Dins una classa bilingüa occitana amb un triple nivèl, cossí profiechar del triple nivèl per far progressar los escolans en lenga occitana. [Mémoire]

Arberet, Coralie (2018) Eths apòrts deras activitats fisicas en cicle 1 ath nivèu dera lenga. [Mémoire]

Castaing, Thibault (2018) L'aprentissatge de l'educacion musicau dens las classas bilingüas. Quin podem desvolopar las competéncias lengatgèras dens las activitats d'aprentissatge en educacion musicau dens ua classa bilingüa? [Mémoire]

Rouanet, Anais (2018) La mesa en activitat e la gestion de classa dins l'encastre d'una classa bilingüa amb un triple nivèl. [Mémoire]

Poizat, Camille (2017) Ahortiment de l'escriut per la demarcha d'investigacion. [Mémoire]

Basso-Lacroix, Violette (2017) Alternança de las langas dins l'encastre bilingüe : cossí melhorar lo fonccionament de las lengas? [Mémoire]

Valette, Sylvain (2017) Circulacion de las lengas dins un doble nivèl CE1-CE2 bilingüe occitan-francés ; de la compreneson a la produccion. [Mémoire]

Brunot, Eva (2017) Dintrada dins lo còdi grafic dins una classa de cp bilingüe francés - occitan. [Mémoire]

Brun, Marie-Sophie (2017) Influence et impact des représentations et des langues familiales des élèves sur l'apprentissage de l'anglais à l'école. [Mémoire]

Valdebouze, Laury (2017) L'aprendissatge d'una tresena lenga en çò los escolans bilingües francés/occitan. [Mémoire]

Galibert, Bruno (2017) La diferéncia de nivèl en lenga occitana es un obstacle a la gestion del triple nivèl ? [Mémoire]

Emportes, Mathieu (2017) Lenga disciplinària, lenga sociau, lenga culturau ? Quina lenga ensenhar e apréner ara escòla bilingüa ? [Mémoire]

Pechmagré-Caminade, Audrey (2017) Les gestes professionnels des enseignants bilingues occitan/français. [Mémoire]

Gille, Carine (2017) Les rituels à la maternelle (Los rituals a la mairala). [Mémoire]

Abadie, Aurélie (2017) Era realitat deth contacte eras lengas dens ua classa bilingua. [Mémoire]

Tremege, Estelle (2017) Era sensilizacion ath occitan en cicle 2 a travèrs eras cantas dançadas. [Mémoire]

Dordeins, Mailis (2017) Contar un albom als parents : motivacion e practicas lengatgièras. [Mémoire]

Bares, Mathieu (2016) Comment construire à la fois un concept mathématique et une langue claire au cycle 3 ? [Mémoire]

Lavit, Pierre (2016) Consolidacion de la lenga occitana en cicle 2 e construccion deus aprendissatges. [Mémoire]

Dutoya, Jane (2016) Lo bilinguisme ei un atot o fren tà l'aprendissatge deus eslhèves dislexis ? (Le bilinguisme est-il un atout ou un frein à l'apprentissage des élèves dyslexiques ?). [Mémoire]

Cancel, Jade (2016) Mener tous les élèves d'une classe hétérogène vers une progression. [Mémoire]

Popov Hallauer, Clémence (2016) L’influéncia del bilingüisme sus la percepcion, la compreneson e la representacion del monde. Quinas competéncias per l’escòla ? Comparason entre una classa monolingüa e una bilingüa. [Mémoire]

Delcher-Rodrigues, Christine (2014) Sensibiliser les élèves tarnais de cycle 1 à la langue et cultures occitanes : enjeux et utilisation de l'outil pédagogique Turlututù. [Mémoire]

Travail scientifique de nature réflexive

Valdebouze, Laury (2018) Travailler l’écrit en langue régionale au cycle 3 dans une classe bilingue français-occitan. [Travail scientifique de nature réflexive]

This list was generated on Sun Sep 22 07:09:48 2019 CEST.